Arkadaslar iyi akşamlar oğlum bugün birden hapşırma ya başladı ve burun akıntısı oldu ateşi 37 8 e kadar çıktı banyo yaptırdım calpol verdim düşmedi ateş düşürücü fitil verdim düzeldi ama grip için ne yapsam Cabuk geçer kendim tavuk çorbası içirdim ıhlamur verdim. kuru soğan suyu verdim soğana karanfil batirdim başka ne yapsam akıl verin ne olur