[silindi]
“Aldım say ” yapın, mesela markete girdiniz. Dikkatinizi bişey çekti.o an düşünün herxekten ihtiyacımız var mı ona o anda. Eğer yoksa. Onun tutarı kadar alın koyin bı yere, kumbara yada kavanoz yapabilirsiniz. Yada marketten falan artan bozuk küçük paralari atın kenara. Aylık olarak açın. Dövize veya altın alın koyin kenara. Biz eşimle elimize geçen paraları o şekilde yapiyoduk her ay açıp döviz alıyodum 1 sene sonra o dövizle 4 çeyrek altın almıştık 😌