Mom_87 7 aylık oğlum bugün alkış yapmaya başladı. Kendi kendine ellerini birbirine vurup çırpıyo sevinince
myavocado Mom_87 hemen hemen olaylarda alkış bye bye gel pisi pisi gibi şeyleri öğrenmeye başlıyorlar zaten, bence farklı durumlarda gözlemlemediyseniz sadece el çıkmamız Endişelenecek bir durum değil.
00998 Mom_87 kızım 9 aylık ve artık bazı şeyleri tekrarlayabiliyor çok hoşuma gidiyor 🤣 geçen koltuktan tutundu kalktı yere inmeye çalışıyor beni çağırıyor öksürüyor annem baksın beni alsın diye hasta rolüne giriyor 🥹 o kadar komikler ve tatlılar ki🥹
Mom_87 myavocado ya ben reklamlara sinirden yazamamışım ki, sevindim sevinç paylaşmak için açtım 😂😂😂 üst üste 5 reklam çıkınca öyle yazmış bitirmişim. Gel gel bay bay da öğretmek istiyorum inşallah bakalım.
myavocado Mom_87 Ayyy 🙈 Ya kusura bakmayın, genelde alkış yapma otizm ile bağdaştırılıyor ya, çok görüyorum forumda endişe eden anne, yarım da bırakınca siz endişelisiniz sandım. Öğrenir hepsini yavaş yavaş, çok tatlı oluyor bu halleri 🧿
Mom_87 myavocado Allah’a şükür göz teması gülümseme babıldama hepsi var, sosyal bir çocuk. Dün akşam videoda yakaladım alkış yaptığını, hala açıp açıp izliyorum 😂😂
uykusuzmom_ myavocado Sosyal medya insanlara o kadar korku pompalıyor ki algılarımız şaştı bende okuyunca öyle sandım. 🤯
myavocado Mom_87 Gerçekten her hallerinin kıymetini bilmek lazım her halleri çok keyifli, benim oğlum da 21 aylık. Bugün ilk kez mama yiyecegim dedi, normalde böyle ikili cümleleri çok az konuşması bir tık az yani. Ben bir daha söyletip videoya alamadım ama gerçekten unutmayacağım bir anı oldu benim için de 🥹
Mom_87 00998 ay o taklitler beni benden alıyor. Benim kızım da hapşırma taklidi yapardı. Hey gidi günler ne çabuk geçti. Göz yaşım pıt 🥲