user2406 merve900_ 1 yaşına gircek 2 hafta sonra bu hafta dekdırcem ama nerde deldırecegımı bılmıyorum hastane daha guvenılır gelıyor yasadıgım sehırdekı eczanelere guvenemıyorum
balkizlar merve900_ ben büyük kızımı 2.5 yaşında deldirdim kendi istedi kendi istemesini bekledim… küçük kızım 21 aylık kendi ne zaman isterse o zaman deldirsin … zateb gittiğim eczane de 2 yaş öncesş delmiyordu ben de doğru bulmuyorum
user2406 merve900_ orayı bılmıyordum bend eozel hastaneler delıyor dıye oraya goturmeyı dusunuyordum bı gıttıgım yere sorayım yasadıgım sehırde delmiyorlardır belkı 7 erken demıstı doktorum bana bende cok istıyordumda sımdıde canı acıcak durmaz dıye kokruyorum
user2406 zeynepaselinannesii hastanedemi delmedıler banada cocuk doktoru 1 yasını bekleyın dedi sadece ama aklı yetmıyoken acısını hıssetmez ve kupeye alısır dıye dusunuyordum
sekizaralik Kızım 3.5 yaşında açıkçası deldirmedim, deldirmeyi de düşünmedim hem kendi isterse yaptırır dedim hem de diş döneminde çok çok fazla kulaklarını çekiştiriyordu cesaret edemedim. Tabiki yaptırmak isterseniz siz bilirsiniz
user2406 zeynepaselinannesii evet canım güvendıgınız guzel bı eczane varsa delim yapıyolar kbb bolumude delim yapıyor ozellerde devletı bılemıyorum
busraufukilbilge merve900_ bakim gerektiren bir durum olmadi ki , hatta takilan kupyi 2 ay sona cikardim hic bisi olmadi bizde
Mry0809- 11 aylıkken deldirdik az bisey ağladı sonra geçti taktıkları küpe ilaçlı oluyor diye biliyorum gümüşçü de deldirmiştim ben 6 hafta o ilk küpe kalması gerekiyormuş kulakta
rukiye33 10 aylıkken gümüşcüde deldirdim 1 hafta o küpe kulagında kaldı sonra kendi altın küpemizi taktım suan 13 aylık