Kızlar oğlum 28 günlük ve sabah 5 de besledim oğlumu sonra saat 7de birden ağzından ve burnundan kustu zaten 2 gündür çökelek gibi kusması vardı azar azar ama bu sabah olan korkutunca doktoru aradım ve gazı var dedi
probiyotik gaz damlası önerdi aldık ve kullandık, kullandıktan sonra en az 2 saat uyuyan oğlum saat başı uyanmaya başladı ve sonra akşam 7-8 arasında birden ağlama krizine girdi bunun sebebi ne olabilir? Bir sürü gaz çıkarma hareketi yaptık çıkmadı ki zaten kakasını ve çişini düzenli yapar düne kadar problemimiz yoktu bu büyğme atağı mı