senyasemin karadeniz gibi yemyeşil bir yer iyi insanı da cok fazla kötü insanı da her yerde olduğu gibi tabi bana cok iyileri denk gelmedi bilmiyorum o da benim şansıma cok uzak bir yer ilk gittiğimde git git bitmemişti nereye gidiyorum ben ya falan olmuştum yolları cok virajlı araçla gidecekseniz gece yolculuk yapmamanızı tavsiye ederim o yüzden a101 bim falan var küçük bir yer ama aradığın her şeyi bulursun öğretmeni falan sever halkı genelde sakin bir yer öyle olay falan hiç olmadı be oradayken ha bi de soğuk baya kışın falan araçta -32 görmüştük 🥴 ama yağan karı izlemesi cok zevkli