aysegl23 aslında bemce sütüm var. Göğsümü sıkınca 3-4 yerden süt fışkıırıyor. Oyüzden olduğunu düşünüyorum. Ama bebeğim üşengeçlikten aktif emmiyor. Sabahları canı isterse emiyo. Duyuyorum zaten lukluk sesini. Bu sabah güzel emdi mesela, sonrasında sağdırdım 60 cc çıktı.
Dün sabah emmedi öğlen sağdırdım 120 cc çıktı.
Silikon ucta istemedi çünkü aktif etmediği için boşlukta kalınca hiç gelmiyor bence. Lansinuhunda çeşitleri varmış ama nasıl anlıvam ucuma uygun olanı ki. Göğsümün ucu çok guzel var ama o aftif emme olayı doğduğundan beri çok yok. Canı isterse.
Bende ilk mememi teklif ediyorum emiyo emmiyo bir şekilde dursun istiyorum. Sonra edsyı teklif ediyorum onu hiç istemiyor.
En son çarede biberonu veriyorum. Böyle gittiği yere kadar gitsin. Halbuki neler kaçırıyorlar bir bilseler😁
Aktif emdiği zamanı bildiğim için gerş kalan zamanlarda emmeyince diyorum ki; ya emerken emiyorsun işte bu sefer biberon verince içime oturuyor