b_ayaz bizim de 10 gün sonra 5e girecek ama gerçekten o kadar değişti ki şaşırıyorum asla mama içmek istemiyor gördükçe ağlıyor yatırmaya çalışıyorum kıyamet koparıyor öyle ağlıyor ki tıkanıyor ağlamaktan sakinleşmiyor da araba da uyurdu dışarda uyurdu asla uyumuyor hepsini bıraktı 2 gündür ne uyku var ne ağlaması bitiyor doktora götürdüm hiç bişeyi yok dedi sadece damakları beyazlaşmış diş geliyor olabilir dedi bizde odur diye düşünüyoruz emziği de bıraktı çıkılmaz bir noktadayım yardımcı olacak fikir verebilecek biri olursa sevinirim deneyimlerini paylaşırsanız