paarla_ Çocuk doktoruna gittim normal dedi içiniz rahat etsin nörolojiye gidin dedi eeg çekildi 10 gün sonra çıkıcak dediler kollarını açıyor kafa düşüyor ayaklarını çekiyor kendine kasılması böyle yaşayan var mı west çıkıcak diye çok korkuyorum
paarla_ Bilmiyorum ki valla ne olduğunu bişey de demiyorlar internetten bakıyorum ne diye resmen eeg bekleyin demekten başka
paarla_ Gösterdim bir sürü çektim yine demediler çocuk doktoruna gidicem yeniden belirsizlik çok kötü