entazeanne Merhaba hanımlar bugün tayinler açıklanmış eşimin arkadaşlarına farklı yerler çıkarken eşimde hiç bir yer tayin olarak yazmıyormuş boş görünüyormuş bu ne demek oluyor anlayamadık 🤦🏼♀️
yasemin1111 entazeanne bizim de aynı bu şekil de yazıyor ya aradığınız kriterlere uygun sonuç bulunamamıştır diye🥹
kahvekolik__ entazeanne benim eşiminde öyle boş gözüküyormuş nedenini bizde anlamadık 🤷🏻♀️ madem görev yılı dolmadı ise neden tayin isteme hakkı açıyorlar anlamış değilim
emosss__ Geçen sene bizde tayin istemiştik ama aynı yerde kalmıştık boş çıkmıştı diye hatırlıyorum zorunlu tayin değilse aynı yerde kalmışsınızdır eşiniz daha iyi bilir
entazeanne emosss__ aynı yerde kalmayı istemiyoruz biz belki de ondan kabullenmek istemiyoruz ama o kadar askerin arasında koca taburda eşimle birlikte bir kişiye daha böyle boş çıkmış bi de bilerek gibi eşimin adı da Emre o çocuğun adı da Emre
emosss__ entazeanne malesef istediğimiz yerlere tayinimiz öıkmıyor hakkınızda hayırlısı budur belkide. İnşallah bir dahaki tayin dönemi dilediğiniz yer çıkar
entazeanne emosss__ evet istediğimiz yerler çıkmıyor tabi ki de ama ne bilim şu an olduğu yer kendi memleketimize çok uzakta ve evi taşıyacağız ama Irak Suriye’ye gönderirler mi düşüncesi yer alıyor sabit olmadığı için