Oğlum 4.gün muayenesinde yenidoğan yoğun bakıma alındı crp 27,1 bilrubin total 13 sodyum 149 klor 114 crp yüksek olduğu için yatıcak dedi doktor kaç gün belli değil diğerleri tek başına olsa yatırmazdım dedi allah aşkına başına gelen var mı ne olur bişeyler söyleyin deliricem napcam bilmiyorum çok kötüyüm
Dünden beri huyu değişmişti çok huzursuzdu memede nefes nefese kalıyordu emen bebek memeye geldiğinde kendini atıyordu