Merhaba kızlar benim bebeğim erken doğmuştu 2 ay. Şu an altı aylık düzeltilmiş ve henüz dönmüyor desteksiz oturmuyor , yarım dönüyor tek ve yüzüstü vakit geçirmeyi hiç sevmiyor direk ağlıyor. biliyorum bütün bebeklerin gelişimi kendine özel ama bunların olması için yapmam gereken neler var siz özel yaptığınız şeyler var mıydı yardımcı olursanız sevinirim 🌼