hehehehehehe bizim komşu köy orası. Oralarda pek market vs yok bunun için başkalenin merkezine gidip genelde haftanın belirli günleri köyden kalkan otobüsle gidiliyor. Biz hemen o köyün bitişiğindeki köydeydik ama uzun zamandır memleketime gitmiyorum oraya gidiyorsanız her şeyden bol bol stok yaparak gitmenizi tavsiye ederim özellikle ped mama bez vs stok yapın köy bakkalı çok ufak doğru dürüst bir şey yok. Yazın çok sıcak oluyor bu arada.