Kızlar merhaba 2 3 haftadır bebeğim emerken bi anda kendini geri itiyor memeyi geri veriyorum almıyor agliyor çığlık çığlığa beni ite ite emmeye çalışıyor bu durumu yaşayan var mı atakla ilgili felan mi anlamadım 2. Ay başında olunca atakla ilgili heralde dedim ama geçmedi