Nurmry canım benim doktorlar yastık önermiyorlar lakin şu şekilde mesela yastıkta senin benim gibi yatmaması lazım. Yani ille yatırmak istiyorsan belden yukarısı yastıkta olmalı. Sadece kafası değil. Diğer türlü henüz omurgaları tam gelişememiş ve iki yaşına kadar gelişme aşamasında olduğundan omurga ve ense problemleri baş gösterebilir. Ha kesin yaparsan olur diye birşey yok, ihtimal var. Bir de lütfen eskiden yapmışlar bir şey olmamış sağlıklıyız, sağlıklılar demeyin. O tezlere güvenmeyin. Bebekken yaptığımız bir çok hata, yapılan bir çok hata ileri ki yaşlarda sıkıntı yaratabiliyor. Yani bugün yatırdın iki ay sonra omurgası sorunlu olacak değil. Belki de 30-40 yaşında ense ağrıları omurga ağrıları vb olacak. Mesela annem bana hep kızar ben sana her şeyi yedirdim 5 aylıkken inek sütü verdim bebeğini sakınma her şeyi çok biliyorsun der. (Klasik eski kafalı büyüklerimiz 😊) Lakin ben ileri derece alerji hastasıyım. Dokunduğum her şey anında alerji yaratabiliyor ya da yediğim. Kalp hastasıyım, 21 yaşındayım. Daha ne olsun :) Lütfen yanlış anlama bir kardeşim gibi gördüm seni ☺️