En son 5 aylıkken doktor ölçmüş 65 cm bugün 9 aylık 67 cm 4 ayda sadece 2 cm uzamış.
Martta sağlık ocağı ölçmüş 66 cmmiş bugün de sağlık ocağı ölçtü 67 cm çıktı erkek bebek. Kilosu 8300 gr
Sağlık ocağında persentik altında dedi doktora git istersen dedi.
. Doğum kilosu 3040 boy 49.
Anne sütü ve ekgıda alıyor.
4 ayda çok az değil mi? Böyle olup sonra birden uzayan var mı ne yapmam lazım? Pazartesi randevu aldım doktordan