zeynepkazgan önceden 2 saatte bir 90 içerdi. Son bir aydır ne olduysa 3 saate bazen 4 saate bir 120 içiyor geceleri asla beklenmiyor kıyamet kopuyor. Kafayı yiycem defalarca doktora götürdüm sorun yok deyip tahlil vs alıp gönderiyorlar. Hoş hiçbir sebep yokken mama içmeyen çocuğaadamlar ne yapsında Benimkide laf işte . Mama değişimi biberon değişimi hertürlü şeyi denedim nafile