asilhanmoms maggie calpol rahatlatir simdi insallah rahat uyur atesini takip edin bacaklarinada bakin eger kizariklik olursa buz tutun 1-2 dk
mihrasina Bizimkide bugün oldu uyku halinde ama çok sık uyanıyor ve baya ağlıyor acayip nazlı ağlıyor canı yanıyor gibi kucağıma alıp öyle uyutuyordum sakinliyor sesinizi duysun ozmanda sakinliyorlar 1 kere Calpol vermiştim sabah çok ağlarsa gece yine vereceğim siz neyle verdiniz bana hemşire bşr çay kaşığı dedi ama yapay zeka yarım çay kaşığı daha uygun olur diyor doz olarak
mer_fat Ben de bugün yaptırdım (9:30 da) ilk saatler her şey yolundaydı ama birkaç saattir çok huzursuz çok tiz ağlıyor canı acıyor gibi ne yapacağımı bilmiyorum :( Sizin geçti mi geçtiyse saat kaç gibi geçti
betul3535 mer_fat ateş olmadı ama bugün ikinci gün kötü geçiyor inşallah sizin iyi geçer çok huzursuz ağlıyor calpol öğlen verdim tekrar versem mi diye düşünüyorum
mer_fat betul3535 Ayrıca aşının etkinliği azalmasın diye ilaç vermeyin diyor doktorlar mecbur kalmadıkça
mer_fat Bizde de halsizlik başladı , ateş olmadığı için hiç ilaç vermedim sabah da dolu dolu baya kustu , zor geçiriyorlar sanki :(
betul3535 mer_fat bazıları da hemen ver bekleme diyor, biz bile aşı olduğumuzda kolumuz ne kadar ağrıyor onları düşünemiyorum