kilicccc bu vurma davranişi bizde de var maalsf, bir de nefret ederim vuran çocukdan, 14 ayıik olucajk onceleri safece kendine vururdu sinrlenjnce ve ya kafasinu yere vururdj, onu unutdu, doktoru bunu dikkat çek için yapiyor siz de dikkar vermeyin dedk, bkz de oyle yaptik geçti, bugunde arkadaşamin kizinn yuzune durduk yer de iki kez vurd 13 aylik oda çok sinirlendim, iyiki arkadaşim anlayisli biri, kasten yapmadiğini bi gibi durumlRda elini haifce titub cici yapmami soyledi? Biz de yapoyoruz ama hala vurmaya devam eciyor