Bebeğim 50 günlük doğduğundan beri memeyi kavrayamıyor ve cuk cuk ses çıkarıp emiyor devamında bir çok şikayet oluyor tabi gaz vs dudak bağı olduğunu farkettim dün biraz araştırdım kesi yapılıyormuş bu işlemi yaptıran oldumu acaba anestezi verilip yapılan bir işlem mi bilgisi olan anneler benle paylaşabilirler mi tecrübelerini? Dr gidip göstericez tabi bu arada önden bilgi almak istedim.