Merhaba anneler bebekleriniz neler yapabiliyor amacım karşılaştırmak değil merak ettim sadece🫢 benim bebeğim 34 haftalık doğdu düzeltilmiş 11 ay, takvim olarak 12,5 aylık.
Kaba motor gelişimi çok iyi değil gibi koltuk kenarında sıralıyor her yerde ayağa kalkıyor ama ayakta duramıyor, tek elini tuttuğumuzda yürüyebiliyor
Onun dışında:
11 aylıkken işaret parmağını kullanmaya başlado
Anlamlı 9-10 kelimesi var (bazılarını 1 ay önce söylüyordu şimdi söylemiyor yenileri eklendi)
Taklit becerisi inanılmaz arttı (sar makarayı alkış bay bay, allah deyince 1 yapıyor, kızmayı öğrendi parmağıyla bize kızıyor , ve daha bir sürü şey)
Beraber saklanbaç oynuyoruz , ce ee oynuyoruz
Yemeklerin daha tadına bakmadan reddetmeye başladı zorla ağzına tıkıştırıyorum severse devam ediyor