Srnerklnc Bebeğinizi dışarı çıkardıniz mi hiç 23 günlük benim oğlum teyzeme gitmek istiyorum ama korkuyorum hasta olur diye
DilekB_ Srnerklnc canım benimde 24 günlük hastane harici ben çıkarmadım havalar kötü hasta etmekten korkuyorum 😔😔😔
Resmiye benim oğlum 33 günlük geçen hava güzelken çıkardım. Bugünde anneme getirdim. Bence çıkarmalısın hava değişikliği ikinizede iyi gelir.
Zulal09 28 günlüğüz 3 kere hastaneye gittik bi haftadır da annemlere yemeğe gidiyoruz ama evi çok yakın hemen karşı apartman 😊 sıkıca sarıp sarmalıyorum şükür bişey olmadı Allaha emanet kuzularımız
Merfeee 5 günlükken hem sağlık ocağı hemde hastane kontrolü vardı ve hava soğuktu ayağının altından sıcak su tulugu koydum battaniyeye sardım güzelce gittim geldim ama pazartesi günü 15 günlük kontrole gittik hava iyiydi ama yine sardım sarmaladim öyle götürdüm.. arabayla gitme durumun warsa arabayla git . Çok şart değilse gitmen evinde dur boşver hastalansa sen sıkıntı çekersin