Bulunduğumuz şehirde hava şu an 31° bebeğim 42 günlük ve normal çoraplı takımlar da giydiriyorum sıfır üç aylık olan bazen huzursuz oluyor sıcak olduğundan düşünüyorum böyle olduğunu nasıl giydirmeliyim şu an uzun kollu bir Zıbın ayakları açık Tayt giydirdim yeterli olur mu üşür mü