fleease 3 aylık bebeğim kucaktan inmiyor yatırır yatırmaz ağlıyor. Durduğu sakin olduğu zamanlarda piyanolu oyun halısına koyuyorum biraz oyalanıyor. Başka neler yapabilirim fikir verir misiniz?
cokbilmismom fleease başka bir şey yapılmıyor bu aylarda yatıracaksın cingirak sesli oyuncaklar falan oyalayacaksin. Bide zeka kartları var onları göster tummy time yaptır. Onun dışında koy Puset bol bol gez ben bunu yaptım
leocuk fleease merhaba. Benim oğlum da 3 aylık. Kontrast kartlar gösterip takip ettiriyorum. Kitap okuyorum. Çıngırak şeklinde ses çıkaran oyuncakları takip etmesi için hareket ettiriyorum ve ince oyuncakları ona tutturuyorum. Mümkün olduğunca tummy time yaptırıyorum. Onun dışında bol bol göz teması kurarak konuşuyorum. Şarkı söylüyorum
gzd_nhr fleease valla benim kızımda hep kucakta dolaşmak istiyor kitap okuyayım diyorum sevmiyor zeka kartlarını gösteriyorum çıngırak sallıyorum çocuk şarkıları söylüyorum. Polen alerjim olmasa dışarı çıkarcam ama hem alerjim var hemde kızım dışarı çıkar çıkmaz arabada uyuyor pek Bi aktivite olmuyor anlayacağın:) Piyanolu oyun halısı alsammı duruyormu bebekler ?
fleease cokbilmismom teşekkür ederim bebeğimin beslenmesi o kadar sıkıntılı ki dışarı çıkmaya korkuyorum. Her beslenme sonrası diğer beslenmeye kadar 5-6 kere kusuyor sürekli kusma üst değiştirme beslenme döngüsü içindeyiz ☹️
fleease gzd_nhr Canı isterse duruyor piyanolu oyun halısında sonra sıkılıp mızmızlanıyor. Bebeğimin beslenmesi de uykusu da o kadar sıkıntılı ki şimdiye kadar onları düşünmekten çok aktivite yaptırmayı düşünemedim. Anca kart gösterip çıngırak sallıyorum.
gzd_nhr fleease aynı bizimde öyle canım şimdi reflüsü oldugunu öğrendik 1 haftadır hem kusmaktan kızımda yoruldu hem bende kıyafet yıkamaktan yoruldum hastalığın verdiği tahribat cabası. Bu ara aktivite falan yaptırmıyorum çocugu tutmaya korkuyorum kusacak diye 😞
fleease hilallllllllllllllll gzd_nhr baş etmesi çok zor gerçekten doktor kontrolümüz vardı cuma günü dedim ben artık çok kötü oluyorum çocuğun içi dışına çıktı bir de her yer kusmuk içinde perişan haldeyiz. Doktor gaviscon infant verdi onu kullanmaya başladık, daha 2 gün oldu yoğun kusması azaldı kusuyor ama böyle beslenme sonrası biraz çıkıyor ağzından. Önceden baya dolu dolu kusuyordu hatta beslenmeden iki saat sonra bile kusmaya devam ediyordu.
hilallllllllllllllll Benim bebeğiminde reflüsü var bir ara azalmıştı uyumaya başlamıştı 3 aylık olduk tekrar hortladı resmen çok şiddetli geliyor sürekli ağzına geri geliyor, her emmeden sonra gaz çıkarıp yarısını çıkarıyor geri siz nasıl baş ediyorsunuz bu durumla
hilallllllllllllllll Aktivite tummy time hiç bir şey yapamıyoruz o kadar üzücü ki başkalarını yaparken görüp imreniyorum
gzd_nhr fleease ayy benim kızımda da reflü çıktı 2 haftadır kusma Allah kus Doktor mama içine katmaya kıvam artırıcı thickener verdi bebeğim kakasını yapamıyor şimdide o da lanet bişey çıktı kusması baya azalmıştı ama bu defa da kakadan kaybettik ne yapcam bilmiyorum çaresiz kaldım