feniks gece beslemesini kesmeniz gerekiyor deliksiz ve uzun uyku için. 17 aylık oğlum, 10 aylıkken kestim gece beslemesini. Çok sık uyanıyordu neredeyse 10 kere falan. Açlıktan değil alışmıştı ya memeye yada mamaya. Doğumdan sonra hem meme hem mama ile devam etmiştim. Şak diye kestim. Öyle mamayı yada memeyi kademe kademe azaltmadım yani, öyle olunca anne daha çok perişan oluyor bir işe de yaramıyor :) denediğim zaman küçük olduğu için adapte olması daha kolay olmuştu. Uyandığında kucağıma alıp pışpışlayıp tekrar uyuttum, daha sonra su vermeye başladım mama yerine. Oda zaten bir kaç yudum anca içiyordu. Onu da bir zaman sonra kestim, suya da bağımlı olmasın gece su içmeye alışmasın diye 😅 gece beslemesini keserseniz işiniz daha kolay olur. Akşam yatmadan 1 saat önce tok tutacak kâseler hazırlayabilirsiniz. Muz mesela aşırı tok tutuyor. Muzlu muhallebi olabilir, bebek irmiğinin içine muz katılabilir vs vs içerik size kalmış 🥰