mehlika_ Merhaba kızlar piyasa da fiyat aralıkları çok farklı mama sandalyeleri var. Açıkcası benim için güvenli olması çok önemli onun dışında pek bir bilgim yok. Kullanıp önerdiğiniz mama sandalyesi var mıdır ? Özellikle bu aşırı pahalı olanları almaya gerek var mı sizce ?
mrscakir mehlika_ elele verona 4in1 kullanıyoruz çok memnunuz. Bebeğim aşırı hareketli olduğu halde benim için en önemlisi devrilme falan yapmıyor, tavsiye ederim.
beybitolat mehlika_ mama sandalyesine çok anlam yüklenmesini mantıklı bulmuyorum ben. E bebekten baby plus pizza mama sandalyesi almıştık hala onu kullanıyoruz. Çok para vermeye gerek yok biz indirimde 300 tlye almıştık hatta geçen sene. Sonuçta yicek ve kalkcak. Bazı çocuklar mama sandalyesi bile kullanmak istemiyor. Mesela benim oğlum. O kadar nadirdir ki kullandığı mesela. Belki sizinkide sevmez öyle düşünün derim.
beybilimeybili mehlika_ Baby Plus Mama Mia kullaniyoruz çok memnunum, hem güvenli hem katlanma, kademeli kullanma gibi özellikleri var.
myangelson mehlika_ baby plus pizza. Cok rahat her yere tasiyabiliyorum. Oğlum çok hareketli olduğu halde bile hiç sorun yaşamadık. Tabi ki kemeri bağlı bırakıyorum o şekilde. Mama sandalyesi adı üstünde yemek yerken kullanılıyor öyle yatan sallanan formları saçma geliyor bana. Bir arkadaşım almisti oylesini, hiç memnun değildi daha sonra ebebekten altı masalı olanlardan almıştı her yere taşıyordu. Öteki de oturma odasında öyle salıncak niyetine kullanıyorlardı 😅
mehlika_ Ayrıca ek gıda için önerileriniz varsa dinlemek isterim. Özellikle kesin almam gereken ürünler var mı
mrscakir mehlika_ buharda pişirme aparatı, küçük kavanozlar, cam rende, bebeğinize uygun kaşık ve önlük ilk etapta sizin için yeterli bence. Zamanla ihtiyaçlarınızı anlıyorsunuz yavaş yavaş alabilirsiniz
mrscakir mehlika_ ben buharda pişirme için ayrı bir tencere almadım sadece yemekleri için küçük emaye tencereler aldım 🙂
myangelson beybitolat ahahaah 😂😂 bizimki de sürüye sürüye salondan mutfağa götürmeye çalışıyor halıya takılınca sinirleniyor bağırıyor falan 😂
beybitolat myangelson hshshshshhs bizimki öyle takılıp sinirlenince sandalyesini yere vuruyor hahshshshhshs
cokbilmismom mehlika_ ikea antilop gayet yeter çok iyi temizliği kolay o kocaman masalar aşırı kullanissiz arkadaşım bir yaşına kadar zor dayandı kaldırdı