kiraz0 Ya herkes konu açıyor ve altta kalıyor çogu kişinin açtı şeyler aynı olan konular birleştirilse bu kadar yoğun olmaz ve aşırı reklam var çok sıkıcı reklamlar kendi açtım konuyu bulamıyorum bir yandan reklam bir yandan çok fazla konu var
Seherr_ kiraz0 Bence açılan postlar da onaya gitmeli. Sınır yok diye canı isteyen günde 50 tane post açıyor. Çocuğum uyumuyo napayım? Yemeğim yandı napayım? Parka gitmeli miyim napayım? Kocam eve gelmedi napayım? Geldi napayım? Uyusam mı uyumasam mı? Yani böyle böyle sıkıyor artık burası da.
deleted20517 kiraz0 şuda var mesela biri bi olay anlatıyor postunda sonra biraz geçtikten sonra başka bi post açıyor bilmem şu postumu hatırlayan vardır deyip gelişmeleri başka postta anlatıyor ulan başka post açana kadar git o postunun altına etiket yap sana cevap vereni anlat gelişmeleri halla halla 🤣
mamacitaa_ Seherr_ perde yikadim kocamm uyanmiyor takmak icin diyeni post acani bile gordu bu gozler 😒😒😒 kesinlikleeeee🫡😂
Seherr_ kiraz0 Benim de gidişim yakındır. Reklamları geçtim artık, hergün dalga geçer gibi aynı kişiler tarafından 50 tane konu açılması sıktı.
Seherr_ mamacitaa_ Ya sürekli post açma diyorsun, açarım sınır yok banane diyo😂 Salağa salak diyince uyarı alıp askı yiyoruz sonra 😂
perla_ mamacitaa_ işte Bir mal daha bekle kocan uyansın asar illa o dakikada asılacak diye bir kanun yokki
DreamTheater Seherr_ hakaret etmedim ama üst üste sürekli aynı postu açan kadına neden buraya sürekli yazmak yerine hastaneye gitmiyorsun dediğim için uyarı aldım 😂
Seherr_ beybitolat Aynen bacımm, ilgini çekmediyse geçebilirsin falan diyolar bide BA BA BA😂 Konu Cinsellik olsaydı hemen atlardınızcılar var bide🫠
Seherr_ DreamTheater Canımız annemiz, ilginizi çekmeyen postları görüntülemeyin lütfen. Tamm knka görüntülemeyelim de 30 postun 20’si onun zaten😂 Denk geliiii😬😬 Askı ala ala tası tarağı toplayıp gidicez yakında.
DreamTheater Seherr_ evet konu sınırlaması yok doğru ama bende anasayfada sürekli aynı konuyu görmek istemiyorum mesela. Yazmışsın bir kere yeterli cevabı almadıysan o konuyu üstte tutmaya çalışırsın sürekli sürekli aynı konuyu yazmak bana saçma gelmişti. Sonra bana dedi ki kapa çeneni dkdkdkdk
Nikita Seherr_ kim olduğunu bilirsin sen yüzünden onlarca hesap gitti. Keşke banlasalar da kurtulsak.
Seryy_ Seherr_ Google gibi kullanıyorlar burayı bence 😀 bir insan neden gün içinde defalarca şey sorar ki 😬 çok tuhaf valla eskiden daha aktif kullanırdım , fikir verirdim yani post nadir açardım. Dediğiniz gibi çok sıktı uzaklaştım uygulamadan.