bulutlarinsesi Kızlar en başından beri Prima premium kullanıyorum kendi deneyimlerim ve gözlemlerime göre bez numarası yükseltiyorum. Biz suan 4 numaradayız 🤗 peki ya siizzz 💗💗 Bazen bebek bezleri sızdırma yaptığını duyuyorum. Prima için pakette ilk kez dikkatimi çekti. Numara hesaplama var. İhtiyacı olan varsa diye yazmak istedim. https://myperfectfit.pampersrewards.com/tr-TR
KendiEvimdeDeplasmandayim bulutlarinsesi hesapladım doğru numara çıktı. Ama çok taşma yapıyor özellikle kakasını yaptığında. Molfix kullanıyorum bende primaya geçmeyi düşünüyorum sleppy pişik yaptı denemiştim. Primanın tek çeşidi mi var?
suheyla92 bulutlarinsesi 11 ayliktan beri 6 no kullaniyor oglum, gunduz molfix gece prima premium care
elifff94 bulutlarinsesi prima premium care kullanıyorum kızım 16 aylık 10 kg. 5 numara kullanıyorum tam oluyor bir süre daha kullanır gibi 5 numarayı çünkü kilo almıyor 😂😂
bulutlarinsesi KendiEvimdeDeplasmandayim Prima aktif ve premium olarak 2ye ayrılıyor diye biliyorum 🤗
duyguerl Bim markası kullanıyorum, ne pişik yaptı ne taşma yaptı 15 aydır kullanıyorum çok memnunum. 15 aylık 6 numara kullanıyoruz. Markasıda jenny weel di sanırım. Islak mendili de aynı şekilde kullanıyoruz
duyguerl bulutlarinsesi gayet güzel, 2 ayda bir indirimi geliyor indirimden 3 paket alıyorum diğer indirime kadar yetiyor bez. 15 aydır hiç olumsuz bir durum olmadı
suheyla92 bulutlarinsesi ben hic memnun kalmadim yorgan gibi kapkalin ve sert. Kalin oldugu icin dolunca daha da buyuyo oglumun teni cok hassas değildir ona ragmen kizardi paketi zor bitirmistim
suheyla92 bulutlarinsesi smart fit cok kotu onun disindakilerin hepsinden memnunum pure&soft ya da klasik mavi paket kullaniyorum genelde disarda olcaksak pure&soft evde mavi.
masalika Sleepy kullaniyor 4 numaradayiz şuan 8 bucuk kilo sızdırma yapmıyor hiç. Kızım da da onu kullaniyordum 6 yıl önce