Huma_kus34 Kızlar Cappucino latte makinasında hangi markayı kullanıyorsunuz kullandığınız markadan memnun musunuz almayı düşünüyorum
Huma_kus34 asena3265 markayı çok görüyorum Trendyol’da kahve makinasını yani bir emin olamamıştım ama çok aşırı büyük mü yani fotoğrafta öyle duruyor tezgahımda çok yer kaplamasın istemiyorum biraz küçük tezgah
12betul Huma_kus34 Ben 14 bine almıştım indirimden şimdi ki fiyatı nedir inan bilmiyorum . Ama ortalama aynı fiyatlar hep sanırım . Tabi özellik sayısına göre fiyat artıyor
powerpuffgirlss Huma_kus34 philips 2220 vardi bi tane de philips 5500 serisini aldim ama kahveleri malesef ilik tavsiye etmem
Huma_kus34 powerpuffgirlss bu şikayeti çok duyduğum için Philips markadan bakmıyorum ona oradan düşünmüyorum
Nacafa powerpuffgirlss kahveyi ilk sıcaklıgıyla içine ılık geliyor evet ama ben biraz bekletip içtiğim için sorun etmiyorum
dani2711 Huma_kus34 arçelik kullanıyorum yazın çok iyi ama kışın sütü istediğim kadar sıcak vermiyor sinir oluyorum😆
dani2711 Huma_kus34 ben alırken arçelikte çalışan personel bunu söylemişti ama güncelleme sonrası bu sorunu kimse yaşamamış😂 bana mı denk geldi anlamadım birde ben tam otomatik aldım düşünün