Evet biz 23 aylık olduk ve artık yavaş yavaş ikisine de başlamak istiyorum. Neler yapmalıyım nasıl başlamalıyım? Emzirmeyi bırakmada memeye birşeyler sürmek, sabırtaşı falan çocukta güven zedeler diyorlar nasıl bırakmalıyız peki ne yapmalıyım? Bir de tuvalet eğitimi var 23 ay erken mi ve önce hangisiyle başlamalıyım sizce