Güzel Anneler Merhaba,
1.5 yaşında kızım anne sütü alıyor.Emzirirken meme ucunu ısırıyor ilk başta yaptığında aniden tepki verdim fakat oyun haline getirdi ve sürekli ısırmasından dolayı meme ucunda yarık oluştu ve kötü durumda şuan emzirmek kabusum oldu.Lansinoh krem kullanıyorum fakat iyi gelmedi çünkü bildiğiniz açık yara haline geldi ne yapabilirim anneler yardım edin lütfen:(