Ladybugs Kızlar aşı zamanı geldi çok kararsızım rota aşısının da yan etkileri var yaptırsam mı yaptırmasam mı bilemiyorum tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim
gzd_nhr Ladybugs çok şükür biz sıkıntı yaşamadık ne ishal ne kusma ne ateş olmadı elhamdülillah. Ama genel olarak aşıdan sona bebeklerin huyları değişiyor ben sadece buna inanıyorum şahsen. Uyuyan çocuk uyumuyor uyumayan uyuyor gibi..
3kedili2bebekli Ladybugs pek bir yan etkisi yok ağızdan damla olarak alınıyor ilk gün gaz ishal vs yapabilir o kadar sonra geciyor rotavirusun kendisi daha tehlikeli asidan
Ladybugs gzd_nhr bebegım zaten gazlı huzursuz bi bebek iyice kötü olur diye korkuyorum aşı huzursuzluğuyla 😕😕
Mavigokyuzu Ladybugs biz de yaptırdık, bir yan etki yaşamadık, çocuklara tüm aşıların yapılması gerektiğini düşünüyorum
elfaa Ladybugs dün yaptırdık ilk dozu. Normalde bir kere yapardı kakasını 3 kere yaptı ve bolbol uyudu onun dışında bir etkisi olmadı çok şükür. Yaptırmazsanız daha kötü çocuk için tüm aşılarını yaptırmanızı öneririm
suheyla92 Ladybugs Rotayı da menenjiti de yaptırdım Rota aşısının hiçbir yan etkisi yok sadece menenjit A grubu birazcık ağır geçiyor o kadar ama hepsi yaptırılmalı Çünkü hastalıkların sonucu çok korkunç
dani2711 Ladybugs biz rota ve menenjit yaptırdık şuan 1 yaşında ve hiçbir sorun yaşamadık bebekten bebeğe göre değişir mi bilmiyorum ama dediğim gibi biz sorun yaşamadık hatta 1 yaş için bu ay gidip menenjitin 4.dozunu yaptıracağız rotamız bitti