Yaa kizlar klavye de ki bazi harfler yok duzgun yazamiyom ne yapmam lazim
Boyle olmus
AtesPerisi altta İngilizce yazıyor dili değiştirdiğiniz için öyle olmuş olabilir mi
Ohh be düzelttim kızlar kusura bakmayın bi anlık hatayla inglizceye çevirmişim
AtesPerisi ay ben bunu görmeden yazmış bulundum 🙊
Tambirmom Yaptım cnm halloldu 💕
Altta ingilizce yazıyor asko onu Türkçe yap
metekaanmomm yaptım kanka sonradan fark ettim 🖤😂