Kızlar bebeğim 7 ay 20 günlük ek gıdaya geçtiğimizden beri verdiğim her şeyi en azından deneyip beğenirse yiyordu şu an asla yemiyor kaşık ağzına geldimi tükürük saçıyor blw yapayım dedim ondada oyuna dönüştürüyor yere atıyor sonra ağlıyor her öğün kabus gibi başına böyle bir şey gelen var mı ya delirmek üzereyim