zclk2026 Kızlar gaz için kullanıyorduk şu an gazını çıkarmayı öğrendi gibi sancısı olmuyor kendi kendine çıkarıyor kullanımı bıraksak mı siz ne zaman bıraktınız?
anonimomss zclk2026 gaz sorunu bitince kullanmayı bırakabilirsin demisti doktor 2 tane 8ml şişe bitirdikten sonra bıraktık
zclk2026 anonimomss yani gazı var ama kendisi çıkarabiliyor diye düşünüyorum sizinkinin hiç gazı olmuyor muydu artık?