svcnctnn İstanbul Sancaktepe de okulumuz.
Aralık ayında 2026-2027 için yazdırdım. Yılbaşı indirimi+ Erken kayıt indirimi ve iç öğrenci indirimi oldu. 40 bin peşinatta verdim. 340 bine yazdırmış oldum. Bir kolejin butik okulu. Eylülden sonra aylık 30 bin şeklinde ödemeler. Şuan kayıt yaptıranlara baya yüksek ya 450-500bin civarı olması lazım. Asıl okulda çekmeköyde indirimsiz 700 bin dedi. Yılbaşından önce kayıt yaptırırsan da şuan anlaştığım fiyatla benzer fiyatlardı yine. Biraz orayı tercih etmediğim için düşünceliyim. Aynı parayı verip daha az imkanı olmuş oluyor ama annemiş iş yerine burası yakın ve daha esnek saatleri. Mecbur yani :/
Yaz okuluna da 27 ye anlaştık :/
Oğlum 27 aylıkken başladı bu Arada.