
Selam kızlar. Buranın tozunu dün akşam aldım şuan bu şekilde. Ev çok tozlanıyor. 3tane balkon var her gün yıkamak zorunda kalıyorum açık hepsi. Balkonlar için yapacak bir şey yok ama ev için öneriniz var mı? Tüyolarınız vs? Ya da bu toz hapseden makineler var ya isimleri ne diye geçiyor unuttum bunlardan kullanan var mı hangisini önerirsiniz? İşe yarıyor mu?