saremomm_ ben 4yıl önce falan tatil zamanına denk geliyor diye içmiştim geciktirici, yine düğün zamanıma denk geliyordu rahatsız olmamak için içmiştim ağrılı geçiyordu adetlerim. İsim olarak hatırlamıyorum eczacıdan istemiştim vermişti. Bende yan etki yapmadı sadece adet dönemindeki şişkinliği yaşadım. İlacı bırakınca bi kaç gün içinde adet oldum. Düzenimi bozmadı. Yan etkiler kişiye göre değişir tabi