Seherr_ yenianne___ ayyy bende isiliğe benzettim yaa. Uyuz olduğu anlaşılması için nasıl bir tedavi uyguladı test falan? Deriden örnek mi alındı ?
sudenaz0 yenianne___ nevresimleri günlük değiştirin herşeyini ütüyle iyice buhar vere vere ütüleyin günlük duş aldırın çok geçmiş olsun uyuz çok zor özellikle gece
mutlupanda yenianne___ biz bekarken ailecek yaşadık günde 2-3 kez çamaşır makinesi çalışıyordu sürekli kıyafet değiştiriyorduk nevresimleri aynı şekilde havluları kaldırdık kâğıt havlu kullanmaya başladık sürekli duş alıp krem sürdük hatta işe bile o kremliyken gittim kremi sürekli kullanırsanız kısa sürede geçer 1 ayda falan geçmişti kremin ismide wilkinson gibi bişeydi
yenianne___ Dün doktora götürdüm uyuz varmış kükürtlü karşık krem yazdı sürdüm akşam bugün de vücudu böyle başından geçen anneler var mı ne yapabilirim bundan kurtulabiliriz herkes geçmez 1 yılı bulur diyor
endoplazmikretikulumiste Doktor daha iyi bilir tabi ama sanki sıcaktan isilik gibi enazından fotoda öyle görünüyor
Seherr_ yenianne___ ahhhh yavrum kıyamam Allah yardımcısı olsun , gece yattığı odayı çok sıcak yapmayın kalın giydirmeyin