leylo_ Merhaba günaydın herkese Evim çok sıcak klima açıyorum oda sıcaklığını 24 dereceye getiriyorum. Ama bebeğimi nasıl giydireceğimi bilemiyorum. Üşüyecek diye geriliyorum. Ama koltuk altlarında pişik olmuş üşümüyor demek çok sıcak geliyor. Fikir verebilir misiniz ? Sizler nasıl giydiriyorsunuz bebeklerinizi hiç klima açmasam ev 27-28 derece oluyor 😔😔
Gokturkmom leylo_ Biz 18 aylığız 😊 Klimayı 24 derece yapıp yukarı üfürtüyorum, direkt gelmiyor. Altına ince uzun giydiriyorum üstüne de tişört yeterli oluyor. Ense ve sırtından kontrol ediyorum, terliyorsa sıcak geliyor diye düşünüyorum 🌸
zeyneppce leylo_ adanada yasiyorum en düşük 27 dereceye getiriyoruz ustune normal yazlik kiyafetlerini giyiyor uyurken de üstünü örterim. Bir de direkt ustune gelmesin yeterli bence. Oda ne üşüyerek ne terleyecek sıcaklıkta oluyor. 4 5 senedir boyle cok sukur klimadan dolayi bir sorun yaşamadık
alparslanmomms ygmrkrdmn direkt bebeğe üflerse ve klimanın yıllık bakımı yapılmazsa bebeğe zarar verir . Ayrıca odayı da sık sık havalandırmanız gerekli. Onun dışında hiçbir sorun olmaz aksine sıcakta hasta olur
rukiye33 Şuan klima acmadıgim halde 23-24 derece arasında ben kısa kollu ile gezdiriyorum hicbir sorun yaşamadık cok üstüne düşmeyin cok düşülen cocuk cok hasta olur
leylo_ rukiye33 genelde giyim konusunda üstüne düşmüyorum hatta ince giydirdiğimi bile söylerler ama klimalı hayata yeni geçiş yaptık🤷🏻♀️ bebeğim 3.5 aylık nasıl şekil alacağımı bilemedim
Gokturkmom leylo_ Ben ince bişey örtsem de açıyor örtersem de uyanıyor maalesef 🥲 onun isteğine bağlı tamamen
rukiye33 leylo_ biz niğdede yaşıyoruz buraası yayla zaten ama burdan ben mersine anneme babama gidince mecbur oralarda klima actım daha bayramda gittim 26 dereceye alddım hicbir sorun olmadı icerisi kac dereceydi hicbir fikrim yok , xocugum cok şükür bir kere bile hasta olmadı
MangoluLatte Geçen yıl evin derecesini 24 te klime ile sabit tuttum. O zamanlar 3 aylıktı. Yarım kollu zıbın giydirdim sadece. Ayağına da ince bir çorap. Klima üstüne üflemesin tavana vursun yeter. İsilik veya üşütme olmadan atlattık
limonlulolipop MangoluLatte Gece uyurken klima sürekli açık mı kalıyor? Biz daha yeni klima aldık ve endişeliyim kullanımı hakkında. Bebeğim 7 aylık ve beraber yatıyoruz, aşırı sıcak fakat klimadan korkumdan geceleri açamıyorum. Odayı soğutup öyle yatırıyorum sonra yatırırken kapatıyorum bir daha açmıyorum ve doğal olarak yine yanıyoruz.