bebemiz jungle için cevaplayayım çünkü meraklı kediye uzun zamandır gitmiyoruz güncel durumu bilmiyorum. Jungle da iki yaş altı evet ebeveyn katılımlı oluyor, önce bir serbest oyun alanı var orada çocuklar yarım saat kadar serbestce kendileri oyuncaklarla oynuyorlar, anne isterse girebiliyor benim çocuğum yalnız oynar diyense kenardan bakıyor zaten annelerin oturduğu yere çok yakın görebilecekleri hemen müdahale edebilecekleri bir mesafe, orada yarım saat oynadıktan sonra bir sınıf gibi bir yer var orada öğretmenleri boyama, yapıştırma, duyu keşfi dans gibi etkinlikler yaptırıyor yine yarım saat. Daha sonra alt katında çok büyük bir jimnastik alanı var, orada da spor hocası bazı etkinlikler yaptırıyor. Hepsinde ebeveynler de katılıyor dediğim gibi iki yaş altı için. Açık alanı yok benim gördüğüm kadarıyla, ama gayet temiz ve çok büyük bir alan o yüzden böyle ne bebekler ne anneler üst üste sıkışık olmuyor o yüzden de ferah havadar. Ücreti bayramdan önce 1.000 tl idi, ben dört ders önden ödemiştim 4bin olarak. Ama bayramdan sonra zam geleceğini söylemişlerdi ben önden ödeme yaptığım için güncel zamlı fiyatı bilmiyorum 1.300 - 1.400 gibi bir şey olmuştur muhtemelen. Bu arada oğlumla 21 aylık. 16-24 ay grubu çarşamba 10:30’da gidiyoruz biz 12’ye kadar sürüyor, haftaya göre değişse de hiç yedi kişiyi geçtiği olmadı benim katıldığım etkinliklerde katılımın, zaten öğleden sonraya başka bir güne ek grup koyuyorlar. Hastalık konusunda evet kapalı ortamların hepsinde bu risk var ama, burası kreş gibi çalışan annelerin çocuğunu bıraktığı bir yer olmadığı keyfi gidildiği için zaten hasta çocuğu getirmiyor kimse. İşletme sahipleri de uyarıyor bu konuda, ama ebeveynlerde bilinçli. Yani küçükler daha kimse 20 aylık hasta olan çocuğunu alıp oyun grubuna gitmiyor açıkçası.