anneyimsimdi evet evet içiniz rahat olsun bizim de fku şüpheli gelmişti, dediğiniz gibi öyle korktum ki yoğun bakım doktoru, sağlık ocağı falan hepsiyle görüştüm ilk alınan kan yanıltıcı olabiliyormuş, ikinciye alındığında sorun varsa sonuçları hemen bilgi veriyorlarmış. Ses çıkmayınca tekrar tekrar gidip sordum bize bilgi gelmedi dediler sonrasında E nabızda değerlerin normal olduğunu gördüm