Gebeliğim 1 buçuk senenin sonunda olmuştu ben de daha yeni doğum yaptım, adet görmedim ve pcosum var diye çok önemsemedim korunmasız ilişkiye giriverdim o gün akıntım ovulasyondaki gibi geldi şokum şaştı ertesi gün hapını ancak 59. saatte alabildim 72 saatlik koruma sağlıyor dediler ama şu an korku içindeyim başına gelen var mı