2 aylık bebeğim var ve tek başıma gurbetteyim ailem eşimin ailesi uzak gelip gidemiyorlar çok yanlız hissediyorum ağlayasım geliyor sürekli tek ben böyleymişim gibi geliyor çünkü yakın çevremde eltim ablam vs. Hep yakınlarında iyide kötüde olsa birileri var Sultangazi Yunus emre mah. Oturuyorum yakın olan varsa tanışıp arkadaş dost olalım inşaAllah en azından eşim görev alana kadar yanlızlığım hafiflesin çok zorlanıyorum 😔