bebiskoveannesi aygam evet var hayırlı olsun. Benim bundan daha silikti. Sonrasında kan verdim 333 çıkmıştı bhcg. Şu an 8 haftalık hamileyim.
maof aygam bebiskoveannesi hayırlı olsun bende bundan mor olanı bugün yaptım iki günüm gecikti benimde silik çıktı yukarıda olana benzer ama ben sabit tuttum hiç bırakmadım elimden acaba yanlış.mi yaptım
maof aygam elimde kaset test var yarın sabah onu yaparım teşekkür ederim bilgi için daha elimde ikincisi belirdi ama
aygam mamacitaa_ geçen ay da buna benzer oldu sonrası adet artık ben çok istiyorum ondan mı görüyorum bilmiyorum diye sizi de bunaltmak istedim 🤣🫣