Kızlar merhaba .
Cildimde inanılmaz derecede kahverengi lekeler çıktı ve artık buna bir dur demem gerekiyor.
Buğday tenliyim ama çok kararıyorum .Cilt doktoruna gittim bana bioderma güneş kremi önerdi .lekeler içinde depigmenta önerdi ama bugün eczaneden almaya gittim çalışanlar bana başka marka önerdi kafam karıştı .doktorlar anlaşmalı ürünlerden ücret alıyorlar vs dediler bilemedim .Bu ürünleri kullanan var mı aranızda ?Benimle paylaşabilir misiniz deneyimlerinizi