Esraaaae Bebegimin gecen ay ki kontrolünde baş çevresi 40cm Di dün 4 ay kontrolünde yine 40 cm cıktı acaba hemşire yanlıs mı ölçtü kafama takıyorum şuan acayip derecede ayda 1 cm de olsa buyumesi gerekiyor bildiğim kadarıyla. Bilgisi olan lütfen yazsın
Esenn13 Esraaaae Benim de oğlum 4 aylık. Sağlık ocağında 38 ölçtüler. Tanıdığım bi hemşire 40 ölçtü 🤷🏻♀️ Ve beni sağlık Ocağı çok korkuttu. Bıngıldağı kapanmış hemen çocuk doktoruna götürün dedi. Tanıdığım hemşire baktı hayır azda olsa bi açıklık var ve hiç bi sorun yok dedi 🤷🏻♀️
Alisvezehra Hemşire bişey demedimi evde mezura varsa birde sen ölç istersen internetten de bakabilirsin