Merhabalar çocuğunu kreşe gönderen varmı acaba kızım özel kreşe gidiyor yaz okuluna geçiş yapacaklar fakat ödediğimiz aylığın üstüne yaz okulu boyunca da ekstradan ücret istediler baya fiyat verdiler normalde de böyle mi oluyor acaba bilen varsa yazabilir mi 🌸