Kizlar içim içimi kemiyor oğlum üç buçuk aylık başını hala dik tutamıyor başı hep öne düşüyor internette çok kötü şeyler yazıyor korkuyorum normal mi normal de bebekler ne zaman başını dik tutabilir birde oğlumda bir ay önce baş yamuklugu farketti doktor sürekli aynı yere yatmaktandir dedi ama sen yine de fizyoterapiden randevu al demişti randevuya hala gidemedik acaba bu konuyla bir alakası varmidir diye Kara kara düşünüyorum internette konuşma hatta yürüme geriliği yapar diyor gece gece strese girdim 😢