hilalhrmn Adet gunumden 10 gün geçti çalışıyorum bayram haftası da yoğunluktan 4-5 gün üst üste ağrı kesici kas gevşetici içtim hala adetim gelmedi eşim korunuyor hep öyle oldu yani hamile olabilir miyim nedir bu durum sizce